Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Willen jullie meer of minder mail?

Vrienden van de philosophie!

Enkelen van jullie vertelden mij het jammer te vinden dat ze niet goed per mail op de hoogte werden gehouden van ontwikkelingen op deze site. Daarbij werd de HOVO site dikwijls als lichtend voorbeeld genoemd omdat die dat wel zou doen.

Omdat deze site een belangrijke rol speelt bij onze onderlinge communicatie en daarmee van doorslaggevend belang is voor het slagen van onze onderneming heb ik mij eens in dat probleem verdiept. En wat blijkt? Alles is in te stellen en te configureren! Ik heb het nu zo ingesteld dat je automatisch mail krijgt als iemand een discussie is begonnen in de categorie "De echte discussies" of "Metadiscussies". Ook krijg je een mail als er iemand op een discussie in een van die twee categorieën heeft gereageerd.

Ik hoop dat jullie zo beter op de hoogte blijven van de ontwikkelingen hier maar het kan natuurlijk zijn dat je nu opeens teveel mail krijgt. Dat kan je dan zelf aanpassen:

1. klik op je naam in de horizontale balk tussen 'Inbox' en 'Sign Out'. Je komt dan op je eigen profielpagina.
2. rechtsboven zie je een menuutje (een driehoekje met de punt naar beneden, naast een poppetje, dat alles in een rechthoekig kader). Klik daar op en kies 'Edit profile'. Je komt dan in een pagina waarin je van alles kan aanpassen.
3. Links staat een kolom met dingen die je kan doen zoals 'Edit password' maar ook 'Notification Preferences'. Klik daar op en je komt in een pagina waarin je precies kan aangeven wanneer je wel en geen mail wilt krijgen. De aanpassingen die je daar doet gelden alleen voor jou en hebben geen effect op de andere deelnemers. Je kan het dus precies zo maken als je zelf wilt zonder dat anderen daar last van hebben.

Ik hoop dat de Filosofie van de Wiskunde site daarmee weer een beetje beter is geworden.

Met diepzinnige groet,
Huub

Comments

  • Prima Huub,

    Scheelt een hoop gedoe van telkens maar toch even checken!

    Met hartelijk,

    Herman



  • Prima geregeld!
    En erg duidelijk, temeer daar de HOVO website voor de cursus Filosofie van de Wiskunde binnenkort niet meer werkt.
    Met dank voor alle moeite,
    met vriendelijke groet
    Rien Kloos.
Sign In or Register to comment.